dashboard_follow button_

Sunday 2 April 2017

DAY-10 untuk IUI TEST

21.3 baru period aku mai lepas 2 minggu tunggu..so 30.3 hb(AHAD) baru D10 aku..mai hospital mcm biasa...doc laki yg xpernah aku nampak sebelum ni...so dia tgk rekod apa semua dia kata kena buat TVS..dlm hati apa pulak dah TVS ni..btw TVS ni depa check rahim kita tengok ovum kita matang ke belum...So buat je la..kali ni zauj masuk bilik sekali..aku nak dia tgk n dengar apa doc cakap..hihi.buat TVS ni kena baring dan mcm biasa la masuk alat lagi kat bawah ni...hermm doc laki pulak..pasrah lagi...dia masuk kan alat godek2 dia kata xmatang lagi...doc bagitahu IUI boleh buat 3 kali jaa... kalo xmengandung juga kena buat IVF..tapi kena  refer Hosp Alor setar...aku dan zauj dah bincang  sebelum ni... andai IUI ni xberjaya kami xnak buat IVF sebab kami bukan berduit,,mahal kos buat IVF ni..xsanggup..so kita ikhtiar dan tawakal ja cara lain...so jumpa doc semula 2.4. untuk buat TVS lagi ....semalam....kali ni doc perempuan..muka serius xmesra..aku tunggu ja dia nak tanya apa kat aku..dia tgk rekod aku..dia tanya makan clomid da kan.??dah aku jawab..dia ckp baring nak buat TVS..so buat la...dia cakap xmatang lagi..aku tgk skrin 16.8...aku nak tanya besar mana OVUM dorang nak untuk buat IUI doc tu mcm endah xendah ja nk jawb..ak mlas laa nak tanya soalan seterusnya,,,doc cakap buat semula TVS 4.4 ok kali ni doc xbest haha...
Add caption


kalo ikutkan hari ni lah D14 aku..doc suh datang D15..so try je la cara kami..hihi (malu ceq)apa pun untuk IUI yg akn dibuat ni aku xde letak harapan yg tinggi pun..sebab aku takut kecewa..so aku berserah ja pada rezeki ALLAH kami dah berusaha...Allah lebih tahu kan masa yang TEPAT untuk  aku dan zauj ada zuriat...aku banyak juga baca blog2 pasal dorang buat IUI sedih baca bila IUI gagal..tapi ALLAH maha besar.. ALLAH bagi dorang rezeki lepas gagal tu..semua yg berlaku ada hikmah kan...so tunggu lahh TVS untuk kali ke 3 aku esok..harap2 matang la yer cik OVUM..hihi  

No comments:

Post a Comment